Friday, November 21, 2014

Langkah Pertama Untuk Kaya Dan Berjaya

Minggu lepas pada Ahad 16 November 2014, aku telah mengambil langkah berani dengan menyewa 1 unit/rak di dalam Butik Sweet Smile untuk menempatkan koleksi produk Idayu Batik. Mungkin Allah nak tunjukkan jalannya. Aku kebetulan makan di kedai mamak yang berdepan dengan butik tersebut tergerak hati untuk masuk ke dalam butik dan bertanyakan berkenaan menyewa tapak di butik berkenaan.

Buat masa ini aku hanya masukkan kaftan, sutera dan kain sarung.In Shaa Allah akan datang aku akan tambah koleksi kaftan termasuk kaftan bertali halus dan lain-lain. Cita-cita aku awal tahun depan aku berharap dapat sewakan 1 lagi rak di dalam kedai ni. Aamiin

Pandangan Hadapan Butik Sweet Smile

Diantara Produk yang dipamerkan.
 

No comments:

Malaysia Cheap Web Hosting