Tuesday, December 9, 2014

GempakBazaar di TTDI

Dah lama rasanya  Team 4life Putrajaya tak bukak booth di mana-mana. Selalunya hanya buat temujanji. Last booth yang kami buat sama-ialah di Dataran Underground (Post sebelum ini). Jadi pada  6 dan 7 Disember beberapa hari lepas, kami telah join booth anjuran GempakBazaar di Rasta TTDI. Aku dan team 4life Putrajaya telah berjaya menjalankan aktiviti berkongsi manfaat Produk 4life dan juga peluang perniagaannya. Kami  berempat ni kiranya ambil peluang untuk mendekati vendor-vendor booth yang lain sambil berkenalan. Maklumbalas agak mengalakkan juga sbb ramai jugak orang yang msh tak tau apa itu 4life.
Berkongsi booth dengan Produk Batik Terengganu pada Hari Pertama
Pada hari pertama, aku letak juga produk-produk Batik dari Idayubatik untuk tatapan pengemar batik. xde le kuarkan banyak sangat, untuk promosi je. Aku lebih fokus kepada berkongsi manfaat 4life sebenarnya. Jadi vendor-vendor di sekeliling tu seme team aku bagi flyer dan berkongsi maklumat ape itu 4life. Mudah-mudahan mereka semua boleh sebarkan maklumat itu kepada lebih ramai orang. 
Salah seorang dari ahli team 4life Putrajaya, Nizam 
 Ini dia hero-hero team 4life Putrajaya. Lepas ni kami semua akan buat havod di Putrajaya dan kawasan sekitarnya. Dari kiri, Aku (Shukri), Nizam, Kerull dan Hafiz
Masih ada beberapa lagi ahli team yang x dapat hadir kerana kekangan masa. Team kami bukan hanya berada di Putrajaya tetapi semua kawasan. Seperti Kerull juga cover kawasan Cheras, Petaling Jaya dan sekitarnya, ada lagi Somat ( Ampang), Cie (Puchong), Nizam (Putrajaya dan Penang), Hafiz (Putrajaya dan Kelantan), Aku (Putrajaya, Terengganu dan Johor), Aca ( Putrajaya dan Bentong,Pahang). Memang best kalau buat aktiviti kumpulan macam ni.
Kerull menyampaikan manfaat 4life kepada pengunjung yang datang sambil merasai sample produk 4life.
 
Dalam jaga Booth tu, sempat juga dengar preview filem Ophilia oleh Que Haidar. Macam best je cite Ophilia ni, kisah berkenaan semangat setiakawan 3 orang Skinhead.

No comments:

Malaysia Cheap Web Hosting